Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresyMazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie
ul. Mazowiecka 14
Warszawa
00-048
Polska
Osoba do kontaktów: Anna Goebel
Tel.: +48 222449000
E-mail:
przetargi@mzdw.plFaks: +48 222449013
Kod NUTS:
PL911Adresy internetowe:
Główny adres: www.mzdw.pl
I.2)Wspólne zamówienie
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającejAgencja/urząd regionalny lub lokalny
I.5)Główny przedmiot działalnościBudownictwo i obiekty komunalne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
„Konserwacja i usuwanie awarii sygnalizacji świetlnych na drogach wojewódzkich województwa mazowieckiego w latach 2018-2020 z podziałem na 7 części”.
Numer referencyjny: 123/17
II.1.2)Główny kod CPV50232200
II.1.3)Rodzaj zamówieniaUsługi
II.1.4)Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest Konserwacja i usuwanie awarii sygnalizacji świetlnych na drogach wojewódzkich województwa mazowieckiego w latach 2018 – 2020 z podziałem na 7 części.
II.1.6)Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: tak
II.1.7)Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)Wartość bez VAT: 2 923 776.00 PLN
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z konserwacją i usuwaniem awarii następujących sygnalizacji świetlnych w RD Gostynin
Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV50232200
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL9
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Drogi wojewódzkie w województwie mazowieckim.
II.2.4)Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z konserwacją i usuwaniem awarii następujących sygnalizacji świetlnych w RD Gostynin.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryterium jakości - Nazwa: czas usuwania awarii / Waga: 40.00
Cena - Waga: 60.00
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp w kwocie 27 648 PLN netto.
2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 2 764 PLN
3. Zamawiający na podstawie art. 24aa ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z konserwacją i usuwaniem awarii następujących sygnalizacji świetlnych w RD Ciechanów
Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV50232200
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL9
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Drogi wojewódzkie w województwie mazowieckim.
II.2.4)Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z konserwacją i usuwaniem awarii następujących sygnalizacji świetlnych w RD Ciechanów.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryterium jakości - Nazwa: Czas usuwania awarii / Waga: 40.00
Cena - Waga: 60.00
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp w kwocie 22 464 PLN netto.
2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 2 246 PLN
3. Zamawiający na podstawie art. 24aa ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z konserwacją i usuwaniem awarii następujących sygnalizacji świetlnych w RD Wołomin
Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV50232200
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL9
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Drogi wojewódzkie w województwie mazowieckim.
II.2.4)Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z konserwacją i usuwaniem awarii następujących sygnalizacji świetlnych w RD Wołomin.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryterium jakości - Nazwa: Czas usuwania awarii / Waga: 40.00
Cena - Waga: 60.00
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp w kwocie 127 872 PLN netto.
2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 12 787 PLN
3. Zamawiający na podstawie art. 24aa ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
PPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z konserwacją i usuwaniem awarii następujących sygnalizacji świetlnych w RD Węgrów
Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV50232200
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL9
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Drogi wojewódzkie w województwie mazowieckim.
II.2.4)Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z konserwacją i usuwaniem awarii następujących sygnalizacji świetlnych w RD Węgrów.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryterium jakości - Nazwa: Czas usuwania awarii / Waga: 40.00
Cena - Waga: 60.00
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp w kwocie 24 192 PLN netto.
2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 2 419 PLN
3. Zamawiający na podstawie art. 24aa ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z konserwacją i usuwaniem awarii następujących sygnalizacji świetlnych w RD Otwock
Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV50232200
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL9
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Drogi wojewódzkie w województwie mazowieckim.
II.2.4)Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z konserwacją i usuwaniem awarii następujących sygnalizacji świetlnych w RD Otwock.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryterium jakości - Nazwa: Czas usuwania awarii / Waga: 40.00
Cena - Waga: 60.00
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp w kwocie 77 760 PLN netto.
2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 7 776 PLN
3. Zamawiający na podstawie art. 24aa ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z konserwacją i usuwaniem awarii następujących sygnalizacji świetlnych w RD Radom
Część nr: 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV50232200
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL9
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Drogi wojewódzkie w województwie mazowieckim.
II.2.4)Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z konserwacją i usuwaniem awarii następujących sygnalizacji świetlnych w RD Radom.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryterium jakości - Nazwa: Czas usuwania awarii / Waga: 40.00
Cena - Waga: 60.00
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp w kwocie 8 640 PLN netto.
2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 864 PLN
3. Zamawiający na podstawie art. 24aa ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z konserwacją i usuwaniem awarii następujących sygnalizacji świetlnych w RD Grodzisk Mazowiecki
Część nr: 7
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV50232200
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL9
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Drogi wojewódzkie w województwie mazowieckim.
II.2.4)Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z konserwacją i usuwaniem awarii następujących sygnalizacji świetlnych w RD Grodzisk Mazowiecki.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryterium jakości - Nazwa: Czas usuwania awarii / Waga: 40.00
Cena - Waga: 60.00
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp w kwocie 198 720 PLN netto.
2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 19 872 PLN
3. Zamawiający na podstawie art. 24aa ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki.
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj proceduryProcedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania IV.2.8)Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9)Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Nazwa:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z konserwacją i usuwaniem awarii następujących sygnalizacji świetlnych w RD Gostynin
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:15/12/2017
V.2.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 4
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 4
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcyNETSERVIS Michał Kur
ul. Rumuńska 4/34
Kobyłka
05-230
Polska
Kod NUTS: PL9
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 165 888.00 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 72 000.00 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Nazwa:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z konserwacją i usuwaniem awarii następujących sygnalizacji świetlnych w RD Ciechanów
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:15/12/2017
V.2.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 4
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 4
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcyNETSERVIS Michał Kur
ul. Rumuńska 4/34
Kobyłka
05-230
Polska
Kod NUTS: PL9
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 134 784.00 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 89 460.00 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Nazwa:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z konserwacją i usuwaniem awarii następujących sygnalizacji świetlnych w RD Wołomin
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:15/12/2017
V.2.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 5
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 5
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcyNETSERVIS Michał Kur
ul. Rumuńska 4/34
Kobyłka
05-230
Polska
Kod NUTS: PL9
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 767 232.00 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 213 120.00 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Nazwa:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z konserwacją i usuwaniem awarii następujących sygnalizacji świetlnych w RD Węgrów
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:15/12/2017
V.2.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 4
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 4
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcyNETSERVIS Michał Kur
ul. Rumuńska 4/34
Kobyłka
05-230
Polska
Kod NUTS: PL9
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 145 152.00 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 54 432.00 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Nazwa:
Rzedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z konserwacją i usuwaniem awarii następujących sygnalizacji świetlnych w RD Otwock
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:15/12/2017
V.2.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 6
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 6
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcyNETSERVIS Michał Kur
ul. Rumuńska 4/34
Kobyłka
05-230
Polska
Kod NUTS: PL9
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 466 560.00 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 86 940.00 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Nazwa:
Rzedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z konserwacją i usuwaniem awarii następujących sygnalizacji świetlnych w RD Radom
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:15/12/2017
V.2.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 4
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 4
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcyNETSERVIS Michał Kur
ul. Rumuńska 4/34
Kobyłka
05-230
Polska
Kod NUTS: PL9
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 51 840.00 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 15 120.00 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Nazwa:
Rzedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z konserwacją i usuwaniem awarii następujących sygnalizacji świetlnych w RD Grodzisk Mazowiecki
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:15/12/2017
V.2.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 6
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 6
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcyNETSERVIS Michał Kur
ul. Rumuńska 4/34
Kobyłka
05-230
Polska
Kod NUTS: PL9
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 1 192 320.00 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 307 800.00 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołańDokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
5.Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
6. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób
7. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej
8. Odwołanie wobec innych czynności wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia;
9. Jeżeli zamawiający nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia
10. W przypadku wniesienia odwołania wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zamawiający może przedłużyć termin składania ofert lub termin składania wniosków.
11. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia.
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:08/01/2018